Khamis, 12 April 2012

POG 22 wks

Lamalah sesangat tak publish blog ni. Nampak sangat yang kita ni bukan aktif menulis. Buat journal pregnancy pun tidak. Tapi alhamdulillah, baby IVF ni dah capai 22 minggu. Tak jadi kembar. Kantung janin yang satu lagi kosong. Tiada baby. Takpelah. Satu baby lagi sihat dan selamat.

Pregnancy sickness pun dah kurang banyak. Tapi sayangnya, baby ni macam tak suka susu. Masih muntah bila minum susu, minuman ada susu atau bila makan aiskrim atau yogurt. Aii...susah jadinya nanti kalau anak ni tak suka susu.

Walaupun ini baby IVF, alhamdulillah normal buat sampai masa sekarang. Siap berjalan-jalan lagi. Hari tu bila usia kandungan 3 bulan, balik kampung suami di Batu Pahat. Buat kenduri selamat sekali. Masa kandungan 18 minggu pula, berjalan-jalan ke Chiang Mai selama seminggu. Sekarang ni pun, 2 minggu sekali confirm akan turun ke Kota Kinabalu. Nanti hujung bulan ni pula akan balik ke kampung suami. Travelling baby! Doa dan tawakal supaya semua okay walaupun berjalan-jalan. Yelah, mak-mak dari kampung dengan jalan yang amat teruk pun leh keluar ke bandar/pekan untuk perikasa kehamilan. Jadi insyaallah, untuk kita ni pun takpe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih untuk ulasan/komen/pertanyaan.
Saya akan cuba balas secepat yang mungkin. Kalau inginkan maklumblas yang lebih segera, boleh ke FB atau Google+ saya.

Thank you for comments/questions.
I will try to respond as soon as possible. If need a quicker response, you can try to reach me through FB or Google+