Selasa, 24 November 2015

Tropika, My Choice

Hello...Hello

Maaflah sesangat lama tak post...tapi yalah...blog ini bermula kerana IVF...bila takde nak cerita pasal IVF...jadi blank nak menulis di blog ini.

Tapi Hanum tetap ucapkan terima kasih kepada yang masih baca blog ini bila ada update. Kepada yang PM Hanum untuk bertanya, Hanum amat hargai.

Perkembangan baru Hanum ialah sekarang Hanum ditugaskan sebagai Pegawai Kesihatan Daerah. Jadi skop kerja telah berubah sikit. Insyaallah kalau ada rezeki, tahun depan akan mohon untuk sambung belajar. Tahun ni, husband yang mohon.

Okay...berkaitan tajuk blog kali ni. Tropika. Tropika ialah jenama virgin coconut oil yang Hanum gunakan untuk anak2 Hanum.

Kali pertama Hanum kenal dan guna produk ini apabila diberikan secara percuma semasa membeli breastpump. Hanum dapat Tropika Baby Herbal Crream dan Tropika Gift Set.

Setelah pakai produk-produk tersebut pada Inarah, Hanum dapati eczema Inarah berkurang. Pada malam-malam tertentu, Hanum dapati batuk malam anak-anak berkurangan bila disapu Baby Herbal Cream.






Sejak itu, Hanum jadi pelanggan setia Tropika. Mulai dua bulan kebelakangan ini, suami pula bersetuju untuk jadi agen kecil-kecilan untuk produk-produk tersebut.

Alhamdulillah, ada yang membeli dari Hanum. Memang tak banyak lagi jualan. Tapi cukup seronok bila ada yang membeli. Hehehehe.

Anyway, boleh cek di website ini untuk produk-produk mereka. Kalau nak order atau bertanya sila ya.

http://tropikabeauty.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih untuk ulasan/komen/pertanyaan.
Saya akan cuba balas secepat yang mungkin. Kalau inginkan maklumblas yang lebih segera, boleh ke FB atau Google+ saya.

Thank you for comments/questions.
I will try to respond as soon as possible. If need a quicker response, you can try to reach me through FB or Google+