Khamis, 6 September 2012

Last Week Confinement

Eeh..ye ke dah minggu terakhir pantang? Kalau dikira memang dah habis minggu keempat pantang. Tapi sayangnya luka Hanum masih lum sembuh. Ada dalam 0.3-0.5cm lagi untuk tutup. Geram betul jadinya. Ya Allah, tutupkanlah luka dan sakit ni cepat2. Sakit perut dah kurang banyak tapi masih ada pedih-pedih. Takleh gerak banyak sangat dan angkat berat lagi. Cepat penat jadinya.

Minggu keempat pantang ni, Hanum dah balik ke Pitas dengan suami. Suami dah tak tahan ditinggal dan rumah bersepah. Bukan bermaksud Hanum mengemas dan masak masa pantang dan sakit ni. Cuma teman dan jaga baby je. Kerja rumah pembantu yang buat. Yelah...takkan kita kat KK, suami dan pembantu je kat Pitas. Bahaya tuh. Alhamdulillah pembantu okay dan baik walaupun baru kerja ngan kita. Sebelum ni dia kerja ngan adik dan mummy.

Inarah sekarang dah mula kenal sentuhan dan agak colic. Tidur dah minta dipeluk. Tak pun kena buai. Tetapi kerana tak beli buai dan baby cot dia belum bawa, Hanum tidur siangkan dan buai guna car seat dia. Dapatlah main FB dan blog. Esok nak balik KK. Semoga hari Sabtu lebih kuat. Hehehe...nak window shopping dan makan luar.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih untuk ulasan/komen/pertanyaan.
Saya akan cuba balas secepat yang mungkin. Kalau inginkan maklumblas yang lebih segera, boleh ke FB atau Google+ saya.

Thank you for comments/questions.
I will try to respond as soon as possible. If need a quicker response, you can try to reach me through FB or Google+