Sabtu, 4 Ogos 2012

Anniversary Alone

Sedihnya rasa hari ini. Kali pertama berjauhan dengan suami semasa anniversary. Dah enam tahun kahwin dan anak masih lum ada. Ingatkan dah pegang kat tangan, tapi masih nak kat dalam perut lagi. Takpelah. Tunggu Isnin untuk keluar, supaya abah leh bersama.

Alhamdulillah, gerak anak bagus. Tapi false labour atau Braxton Hicks agak berkurang. Dokter pun cakap hari tu, gara2 ambil ubat darah tinggi Nifedipine, mungkin boleh bikin lambat labour. Yelah, ubat tu pun digunakan untuk memberhentikan premature contraction. Tawakal jelah.

Tengah dah sarat ni pun, tadi tetap berjalan ke mall dengan daddy, mommy dan anak buah kita. Tak boleh nak tahan diri dari berjalan. Daddy nak cari baju raya untuk cucu2 dia. Selain itu, tolong transferkan duit untuk pembantu juga ke Indonesia. Di Parkson belilah baju raya. Beli juga baju raya baby. Mentang2 tau jantina, angkat ke baju skirt merah jnama Disney. Kat Giant pula terus dapat apa yang nak diinginkan, meja lipat kecil untuk dijadikan bed table. Selesalah sikit nak main laptop di atas katil dan kaki dapat diluruskan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih untuk ulasan/komen/pertanyaan.
Saya akan cuba balas secepat yang mungkin. Kalau inginkan maklumblas yang lebih segera, boleh ke FB atau Google+ saya.

Thank you for comments/questions.
I will try to respond as soon as possible. If need a quicker response, you can try to reach me through FB or Google+